ЛВ НСПП
  Ви увійшли як Гість |  >Головна » Поточні новини » Мій профіль » Реєстрація » Вихід » Вхід RSS 
Меню сайту
Категорії розділу
Практика вирішення колективних трудових спорів [84]
Аналітика [28]
Акції соціального протесту [3]
Закони [1]
Розпорядження [0]
Накази [0]
Зразки документів [0]
Робота відділення по запобіганню конфліктів [20]
Форма входу
Поділитись:
Block content
Пошук
Головна » Статті » Інформація про відділення » Аналітика

Інформація про результати розгляду відділенням НСПП в Львівській області звернень громадян у 2015 році

Інформація

про результати розгляду відділенням НСПП в Львівській області звернень громадян у 2015 році

Розгляд звернень громадян (пропозицій, заяв, скарг), організація їх особистого прийому здійснюється у відділенні НСПП в Львівській області відповідно до Закону України "Про звернення громадян" та нормативно – правових актів НСПП.

Відповідно до вимог Інструкції про порядок розгляду пропозицій, заяв і скарг та організацію особистого прийому громадян у Національній службі посередництва і примирення та у її відділеннях в Автономній Республіці Крим та областях, затвердженої наказом НСПП від 12.06.2001 № 116, облік особистого прийому громадян, сторін соціально-трудових відносин  ведеться у Журналі обліку особистого прийому громадян. Повторних звернень громадян у звітному періоді не було.

З метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян результати письмових та усних звернень громадян, сторін соціально-трудових відносин щоквартально узагальнюються та аналізуються сектором правового забезпечення відділення НСПП з підготовкою відповідної довідки.

Класифікація та аналіз звернень громадян здійснюється відповідно до розробленого сектором правового забезпечення відділення НСПП Класифікатора питань, порушених у процесі звернень громадян до відділення НСПП, затвердженого наказом відділення НСПП, з відповідними змінами.

З метою оперативного реагування на кожний випадок виникнення трудових конфліктів та соціальної напруги у підприємствах, організаціях, установах області, надання консультацій сторонам соціально – трудових відносин, профспілкам, організаціям роботодавців, громадянам з питань трудового законодавства, соціального діалогу, законодавства про порядок вирішення колективних трудових спорів відділенням НСПП з квітня 2013 року забезпечено роботу "гарячої лінії" відділення НСПП в Львівській області і у вихідні дні в режимі мобільного зв'язку.

Загальна кількість звернень громадян до відділення НСПП упродовж 2015 року складає 219, з них:

– письмові – 3 (1,4% від загальної кількості);

– усні – 171 (78,1%);

– "гаряча лінія" – 45 (20,5%).

У розрізі категорій громадян, упродовж 2015 року до відділення НСПП звернулось, у т. ч. на "гарячу лінію", 219 громадян (що на 16 громадян менше, ніж за 2014 рік), з них: сторони колективних трудових спорів, конфліктних ситуацій – 82 особи, керівники, посадові особи підприємств, організацій – 14 осіб, представники профспілкових органів – 42 особи, представники організацій роботодавців – 4 особи, позаштатні інституції НСПП – 13 осіб, представники органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, інших державних органів – 9 осіб, громадяни – 55 осіб.

У звітному періоді найбільша кількість звернень була від сторін колективних трудових спорів, конфліктних ситуацій – 82 або 37,4% від загальної кількості, від громадян – 55 або 25,1%, від представників профспілкових органів – 42 або 19,2%.

Упродовж звітного року надійшло 45 звернень громадян на "гарячу лінію", що на 15 звернень більше, ніж за 2014р.

На особистому прийомі та відповідно до звернень на "гарячу лінію" 219 громадян, ними було порушено 222 питання, по яких відділенням НСПП надано конкретні роз’яснення та консультації, методичні матеріали, рекомендації. В окремих випадках громадянам було рекомендовано звернутись у Головне управління Держпраці у Львівській області, у судові органи, зокрема, з питань звільнення з роботи.

За змістом 222 порушені питання розподіляються за наступними категоріями, зокрема, щодо:

- процедури вступу у колективний трудовий спір, вирішення колективних трудових спорів, конфліктних ситуацій – 93 (41,9% від загальної кількості);

- укладання та виконання умов трудового договору – 28 (12,6%);

- нормування та оплати праці – 11 (4,9%);

- виплати заборгованої заробітної плати – 10 (4,5%);

- укладення та виконання колективного договору, угоди – 6 (2,7%);

- звільнення з роботи, порядку вивільнення працівників – 9 (4,1%);

- виплати розрахункових коштів при звільненні працівника – 11 (4,9%);

- проведення акцій соціального протесту – 13 (5,9%);

- організації та порядку ведення соціального діалогу, оцінки відповідності критеріям репрезентативності – 35 (15,8%);

- з інших питань – 6 (2,7%).

Найбільша кількість порушених питань упродовж 2015 року стосувалась процедури вступу у колективний трудовий спір, вирішення колективних трудових спорів, конфліктних ситуацій – 93 (41,9% від загальної кількості), організації та порядку ведення соціального діалогу, оцінки відповідності критеріям репрезентативності – 35 (15,8%), укладання та виконання умов трудового договору – 28 (12,6%).

Проведений аналіз засвідчив стабільно високий упродовж 2014-2015р.р. (20,2% та 15,8% від загальної кількості відповідно) відсоток порушених питань стосовно організації та порядку ведення соціального діалогу, оцінки відповідності критеріям репрезентативності, що свідчить про актуальність цих питань та необхідність проведення подальшої роз'яснювальної роботи щодо реалізації положень Закону України "Про соціальний діалог в Україні".

Категорія: Аналітика | Додав: NSPP (2016-01-13)
Переглядів: 91 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright ЛВ НСПП © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz